Lowongan Kerja Kotamobagu Februari 2014

Updated pukul 20.44. . Untuk topik Kotamobagu,Sulawesi Utara

Info Lowongan Kerja Februari 2014 Terbaru khusus untuk anda yang sedang mencari lowongan pekerjaan di bulan februari ini. Lowongan Kerja Kotamobagu Februari 2014 berikut ini merupakan informasi terkini yang memberikan infopekerjaan di Kotamobagu. Bagi anda yang berminat silahkan lihat dibawah ini untuk info perusahaan, jobs description dan alamat pengiriman lamaran untuk Lowongan Kerja Kotamobagu Februari 2014 :


COMPANY DESCRIPTION

URGENTLY REQUIRED
PT. MANDIRI BAHARI LINE is one of strategic business unit of PT. Meratus Line & Group which provides complete transportation solutions in shipping and logistic fields in Asia.  Our vision is to become the preferred integrated regional transportation solution in Asia. Currently MB Line is operating more than 15.000 container units and to more than 25 key locations in Asia to ensure full & smooth support to its client. In order to support the company expanding to meet new requirements and standards in transportation industry, we would like to invite young and energetic peoples to be part of our team.


OPERATION STAFF (BITUNG)

Responsibility :

  • As branch representative of Operational Division in handling and coordinating shipment process in order to ensure delivery smoothness

Requirements :

  • Male under 27 years of age
  • Minimum Diploma Degree of any discipline
  • Candidate with previous experience in shipping / forwarding industry would get priority
  • Able to communicate effectively and well organized
  • Responsible and independent; able to work under minimum supervision  
  • Physically fit to working outdoor


Submit your application letter, comprehensive resume and supporting documents to :

estanti.damaryanti@meratusline.com

Itu dia untuk informasi "Lowongan Kerja Kotamobagu Februari 2014" yang bisa blog Lowongan Kerja Februari berikan yang sekiranya bisa bermanfaat dan berguna untuk anda semua. Lihat juga info Lowongan Kerja Yang Lain seperti Lowongan Kerja Kendari Februari 2014.

Bagikan ya ^_^

Facebook Google+ Twitter Digg
Diupdate oleh Blog tanggal Minggu, 02 Februari 2014, at 20.44 untuk topik Kotamobagu,Sulawesi Utara dan alamat link http://bursalokerfebruari.blogspot.com/2014/02/lowongan-kotamobagu-februari.html. Jika ada pertanyaan mengenai artikel "Lowongan Kerja Kotamobagu Februari 2014" tersebut, silahkan tinggalkan lewat form komentar di bawah.

Comments Facebook untuk #Lowongan Kerja Kotamobagu Februari 2014#:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 
"Lowongan Kerja Kotamobagu Februari 2014"